Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig

Det kom jag underfund med idag på förmiddan. Jag har försökt men idag rann bägaren över, eller hur man ska säga...
Tankar har flugit, och farit.. kommit och gått, men nu så fastnade dom dessutom. Visserligen bra att jag fortfarande kan få känslor för någon, med tanke på att jag för snart 3 år sen aldrig trodde det skulle hända igen, men det är en annan historia.

Kär kan man ju bli titt som tätt, se på Simon bara.. han blir ju kär så fort han kollar på sig själv i spegeln, vi vet ännu inte om det är en sjukdom eller om han bara är självkär som ingen annan.. Men det gör inget, he´s my bro hursomhelst ! :)

Jag trodde inte, som sagt, att jag skulle låta mig själv känna som jag gör/gjorde ( beror på hur man ser på situationen ) men nu är jag där iallafall..eller?
Det är här jag blir så jävla förvirrad... hur känner jag egentligen, på eller av? kär eller inte? gaaaaaaaaah!

Ska gå i celibat och rannsaka mig själv och verkligen ta reda på hur läget är, gräva ner mig i jobb och stänga in mig i lägenheten en stund framöver.. tror det blir bäst så.. eller ska jag rymma varje helg jag får tillfälle och trycka bort alltihopa, alla tankar, känslor och funderingar tills jag känner mig redo att möta verkligheten igen?
Who the fuck knows?

Hur fan gör alla "vanliga" killar egentligen, ni vet, dom som är iskalla och vägrar visa känslorna dom har?
Tar en runk och sen så går det över?
Eller försöker dom ragga upp någon bara för att ta ut sina instängda känslor i fyllesex?


Blir galen på dehär!

Får jobba idag iaf, och tänker göra allt för att inte tänka.. ska nog ta med laptopen och sitta och mixa mellan sändningarna.. borde nog funka för att få bort tankar och känslor, det är ju inte bra att bara stänga av och skita i dom, men för stunden så är det så jag vill göra..

/J



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)

Kommentarer
Postat av: Tabofa

För att komma över någon så måste du ligga med 10 andra tjejer, då inser du att hon kanske inte var så speciell ;)

Känslor går precis som ångest och massa annat att dämpa med alkohol - rekomenderas dock inte under längre perioder, behandling max 1-2 ggr / vecka om inte läkare föreskrivit annat, vid överdosering kontakta Akuten.

Vanliga biverkningar under brukande är: Dämpad kognitiv förmåga, vingliga ben och sämre syn. I extrema fall även illamående och kräkningar.

Efterverkningar kan inkludera huvudverk, långsam kognition och illamående.

2009-01-18 @ 14:27:15
URL: http://metroblogen.se/tabofa
Postat av: John

mwhahahahahahahahahahh tack, ska komma ihåg dessa rader av visdom

2009-01-18 @ 14:43:14
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: PereZ

Jag är bara glad att det forfarannde är jag som tittar tillbaka på mig från andra sidan spegeln.

2009-01-18 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0