Kallt!

Det kan man lungt säga att det är! och det gör det hela liite svårare att gå ur sängen när man vill fortsätta sova..och jag har faktiskt sovit bra inatt, trodde jag skulle ligga vaken och tänka på känslor å jobbet ( första dagen jag går solo idag.. hjälp!!)

Men jag vart besparad båda tankegångarna, väldans skönt!

Dock har jag upptäckt att knappt vara hemma på 3 dagar sätter sina spår.. ingen mat hemma, gamla varor i kylen och jag jobbar tills alla affärer stängt.. undrar hur jag ska lösa det hela.. och dessutom!
ynka 189 riksdaler på kontot.. whoopty fecking do!

Jag ser dock ljusare på saker och ting med hjälp av Boel, tack för pratstunden igår natt! Den hjälpte otroligt mycket!

Som sagt, kallt i lägenheten, tomt kylskåp, inga pengar å brustet hjärta.. saker kunde ju vart bättre, men det kommer.
Efter hårda stunder kommer ljusare tider, så klart att jag inte kommer vara nedstämd i all evighet, ligger bara i en liten formsvacka kan man säga :-)


Ouef.. nu börjar jag bli nervös inför kvällen.. mwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Shake your booty!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0