Ledig dag, hektiskt planerat

Så skulle man nog kunna säga, nog för att jag är ledig så lyckas jag tänka in massor med saker jag borde göra. En del kommer jag göra, men vill få gjort mer hela tiden.. men det är typiskt mig, vill massor, gör mindre.. vet inte riktigt varför jag gör så emellanåt.

Tanken idag va
-ett träningspass ( vilket lär utebli när näsan rinner som den gör )
-plocka ihop tvätt tills imorrn ( detta kommer bli av, för de ligger fan tvätt överallt här hemma )
-städa undan och flytta datorerna, och få ihop en kontorshörna ( kan bli av )

.. vafan.. var det bara så långt jag kommit i planerandet.. måste ha missat något..

Nee, men sak samma.. på med lite musik och sen så ska jag köra igång!
Lägenhet-rens , here I come!

LÖÖV!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0