Lördag, fortfarande halsont och njuter?

Ungefär så kan man säga att läget är för stunden.
Hade hur kul som helst igår, dels gå på gayklubb med Anna, Ida, Linda, Malin, och några till jag inte kommer ihåg namnen på, och självfallet björnen Daniel :)
När de var dags att röra på sig därifrån så hoppade jag över fylledonken och gick med bestämda steg till Fashing, för att möta upp Vanesa, Diana, Ylva, Millen, och Allesandro.. och bara fortsätta köra på, dansa järnet, dricka liiiite till, och bara njuta av dessa underbart glada människor!

Dock vart det aningen segt "imorse" när jag väl lyckades ta mig upp ur sängen. dvs.. halv 3 ungefär..
Diana lånade soffan och fastän hon inte drack  tycktes vara mer borta än mig ;)

Kul som fan iallafall, och medans jag sitter nu på jobbet och skriver dessa rader så vet jag att jag inte lär vara hemma förren 3-4 idag med ( va hemma kvart över 6 igår ).
Rockklubb direkt efter jobb.. och fast jag kör, kanske lämnar bilen i Solna bara för att ta mig en till kall.. fast bara kanske :)


Må gott människor, för det tänker jag göra!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0