ok..

..så tydligen tycker mitt undermedvetna att jag är ganster.

Låt mig förklara:

Under min skönhetssömn så dyker en dröm upp. Men inte vilken dröm som helst, nej nej.. för i den här drömmen är jag medlem i ett latinogäng, nånstans i mexiko. Twisten på det hela är att även jag, är latino, så tydligen har jag bytt identitet, utseende, och allt..
Jag menar allt här, inklusive de sedvanliga tatueringar som man får se i varje film som ska ha gäng med i..
I den sekvensen jag kommer ihåg så satt vi några stycken i en cell och snackade skit ( vad annars ) om rivalernas boss.

Om det finns någon som kan tyda drömmar, så försök tyda den här. I challenge you!

Nu ska jag äta frukost och motarbeta förkylningen med all kraft jag har.. vägrar bli sjuk nu, bara vägrar.
Det får gå så långt att jag ramlar ihop när jag försöker gå ur sängen, då kan jag erkänna mig slagen.

Kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0