Ont i kropp och själ

Så är det.
Kroppen värker pga fredagens kramande av toalettstolen, har legat i soffan i två dagar som följd av detta.. bläh

Själen då?   mjo.. den värker lite sådär lagom.. it´s the evolution!

Efterdyningarna av kräkandet har försvunnit, och nu ligger jag och kurerar mig och samlar krafter så jag orkar jobba imorrn.

Och ja, jag måste erkänna en sak.. jag åkte iväg och spenderade pengar på mig själv igår.. sådeså!
( Johanna, vi kan kolla på film nästa gång.. på tv´n inte datorn :p )

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, och hälla i mig vatten för att återställa balansen i kroppen.
Wow, lät nästan filosofisk där.

Må bäst!
/J




The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
/Ben Stein

Kommentarer
Postat av: Johanna

ofcourse John we will see a good 1...haha

2009-01-04 @ 15:01:44
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0