Paket på posten!

Har jag tydligen att hämta, men .. såklart.. eftersom posten knappt finns längre så ska jag hämta ut mitt paket vid Alviks Kontorsmaterial (?)
Kändes faktiskt bättre förr, när man gick till Postkontoret och hämtade ut det därifrån. Vet inte varför, bara gör det.. för mig iaf.
Dagen har börjat med en liten promenad till grannhuset för att starta första tvätten för mig här i Alvik.
Och tur var väl det, har börjat använda dom mer "pinsamma" underkläderna, dom som ligger längst ner som man nästintill fruktar att använda.. äldre, fula, obekväma å så.. ni vet.

Räkningar inskrivna, de mesta under kontroll, och fest ikväll.. ska bli fint dehär! :D

Nee, nu ska jag plocka ihop två till maskiner, sen blir det promenad och handla lite å hämta brevet.

Ha de!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0