Seg dag, vet inte hur den ska sluta

Har haft en soft start på dagen, inte gjort mycket alls.. diskat lite, ätit lite och har fortfarande ont i örat. Fan.
Jag som ska gå på konsert ikväll egentligen.. men jag tror jag får hoppa det och låta öronen vila en dag till. skittrist men jag måste vara rädd om mina viktigaste redskap som jag har för mitt jobb, ganska enkelt, men syrran lär hata mig för att jag inte kommer till Klubben ikväll :(

Och imorrn ska jag vara ljudtekniker åt Robban på hans morsas fest, ska ta det lungt tills dess.. annars kommer öronen bli lidande.

ska man sova en stund, eller ska man göra.. nått.. tidsfördrivande..
Who knows, time to do stuff.. and. stuff..

Love
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0