Snöööööööööööööööööööööööö

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!

Är det bara jag som tänker.. fifaaaan va skönt! Äntligen lite snökaos, lessen för alla som blir hindrade i trafiken och försenade, men jag gillar när det snöar såhär, fecking wonderful!

Sitter nu återigen på jobbet och ska invänta sändningarna.. dock blir det en likadan dötid på kvällen, men inte mycket att göra åt det, utan att snällt sitta kvar och vänta..


Hursom!
på torsdag är det besiktning som gäller, först verkstad då, men senare på eftermiddan besiktning.. och för att ännu senare bli utvärderad av div bilhandlare. Nu fan blir det bilbyte! Lääängtar tills jag får byta upp mig lite.
Nyare bil, bättre stereo, snyggare, säkrare.. fräschare osv. börjar dock tvivla på att det blir audi, om dom nu inte ger mig nå bra erbjudande vill säga, hehe.. I wish.

Dock, fotboll på fredag, ska bli skönt att röra på fläsket en aning, och hoppas att det inte slutade på samma sätt som för ett halvår sen.. vill inte gå å halta i 2 månader igen  -.-


Puss på er, så ska jag kolla  lite mikrofoner
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0