Söndag!

Och så sitter man på jobbet.. igen.. känns som om jag bott här den senaste tiden, spenderat mer tid på jobbet än hemma. Visserligen är det ju bra, då jag lär mig mer.. men just nu vill jag bara kura ihop i soffan framför film/tv/spel och bara koppla bort världen ett par dagar..

Hursom!
Var iväg till Willys idag med Danijel å Lisa, bunkrade upp mat för ett tag framöver, alutsumman vart 1220 riksdaler.
Så de blir inge pizza/kebab/ eller onödigt uteätande nu, här ska det sparas pengar och tid och så :)

I överigt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. annat att jag är förkyld och tung i hela kroppen, får se när de här tänker bryta ut.. bläähh!

nehepp.. puss på er, nu ska jag ta en bensträckare innan nästa sändning.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0