Taskigt uppdaterad

Sorry, men så är det.
Ska försöka att skaffa mig internet imorrn, och eventuellt en ny mobil. Så jag kan börja få struktur igen på de här vi moderna ( läs: trendföljare,eller valfritt ord ) människor kallar att blogga.
( och få igång mer bildvisning, då jag har alla bilder på PC´n :p )

Haft en riktigt seg dag, visar sig att jag är mer beroende av internet än jag trodde...

Fick besök av min mamma och moster idag, på en liten fika och småprat, var trevligt att få visa upp lägenheten iaf :)

Kollade igenom Ice Age 1 + 2, i brist på intresse att göra nå vettigt.

Kom tillslut iväg på en liten promenad som slutade i lite fräscht bröd och bananer å ny mjölk, sånt man behöver dagligen med andra ord.

Däremot var det nå större polispådrag runt Alvik å Bromma.. såg ut som om de väntade på nån, eller avvaktade.
Säkert nå hit and run som hänt, eller nå liknade, nåväl. Snabb som jag är så började jag tänka på personer och började försöka hitta nånting utöver det vanliga när jag va ute och körde för att hämta den lata Polarn som stog å frös vid Spånga.
Men men, såg inget och har inte hört nått på radion, så de va väl inget stort..

Har som mål att träna imorgon iaf, ska utforska SATS lokaler i Alvik, skönt att ha närmare till träningslokaler nu.

Nu ska jag återgå till fotbollen med polarn och puckot ( aka Linus ), för att senare ta en film eller två, får la se vad de blir :)

xoxo
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som ändå kunde se en film med gott samvete.. Spec en söndag, det hör liksom till ;)

2009-01-12 @ 00:15:21
URL: http://encanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0