Time.. to blogg!

Kände att det va dags, nog för att de va enbart några timmar sen sist så kände jag att tiden va rätt, it is time to blogg!

Men längre än så kom jag inte, kände behovet, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. impulserna jag får är underliga ibland. Kanske är det här ett substitut för en person jag brukar ringa emellanåt, men inte ska göra så nu, eller är det bara så att jag vill skriva av mig?   No idea what the answer is there.
Förvirrad är mitt mellannamn tror jag...


Meeeeen för att gå vidare då!
Imorgon får jag besök av shredrik å en erik, för att gagga av oss om musik, livet å allt annat skit man kan tänkas gagga om mellan tre fina individer, ska bli soft, chill å skönt att koppla bort omvärlden för en stund.. och ta en och annan öl då ;)

På tal om det, har haft känslan en period nu att jag blivit förslappad.. tjock och allmänt ful.
Vilket det ska bli ändring på, bara hostan och halsen kan ge fan i att irritera mig :(
Men ändå, även om jag är i en situation i livet där jag vill ha sällskap av det motsatta könet, så tänker jag fokusera på mig. It´s me time!
För att om inte jag mår bra, hur ska jag då kunna vara till bra sällskap för den dagen jag träffar någon som vill vara med mig? De funkar liksom inte riktigt, så för att jag ska ge någon allt jag kan, så borde jag vara tillfreds med mig själv.
Am I right, or har jag helt fel?

mnjaaahopp, dags att fördriva tiden tills nästa jobbinsats kommer. Må gott, och ja.. må gott helt enkelt
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0