en sen söndag, eller en tidig måndag

beroende på hur man ser det.

sitter med en fisande simon och leker tvspel a la worms. ett .. ja.. underhållande spel :)

Och under tiden nu, sitter Andi aka. Diskoa och pressar mig att skriva.. men de hon inte förstår är att de inte går att framställa dessa mästerverk som finns på min blogg på ett sådant sätt. Du må vara underbar och söt Andi, men nej, de går inte. 

Dessutom, så tar de extra tid för att jag måste ladda upp videon på youtube innan jag kan visa den här..
suck.. modern blogg? njae, vettefan..

Juste, jag ska visa en gammal video, från en av många fester för hundra år sen.. ;) ifall att jag inte sagt det..

men nu, dags för klippet!




Och jo, Diskoa, jag vet, du ska få mer inflytande på mitt postande i framtiden, men bara för att du inte kom förbi idag och stressade mig nu så får du bara dehär. ha! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0