Morgon och avbrott

Ungefär så kan man säga att de kommer bli, är visserligen ledig idag, men redan imorrn bär det av mot Göteborg!

Idag, står först gaddning på agendan, eller ja.. efter frukost då såklart ;)

Efter det så ska jag.. tjaaaa.. vettefasen, eventuellt förbi Alvik och hämta lite prylers får se..

Who knows?

Det jag däremot ser fram emot är som sagt göteborg och två dagars musikfest! Spelschemat är hyffsat tight också, så de blir att gå från ena scenen till den andra direkt efter varann. soft som faun :)

Kanske en frukost är på sin tur.. magen börjar säga ifrån. ( ibland känns de som om att det enda man gör är att käka, käka och åter fylla magen med mat.. bläh,


Vettefan när jag skriver igen, men tror ju ingen kommer sakna mina ord av visdom.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0