Musik i natten, härligt!

Så, det vart ett litet "äventyr" till stan iallafall, men däremot så verkar det vara så att jag har sämre koll på vilka ställen som finns och vilka som stängt.. kanske borde gå ut lite mer i stan igen?

Nåväl, ut och fick lite luft iallafall, däremot orkade jag inte gå in på nå ställe.. tappade lite lust och ork när dels de två första va stängda, dels så rådde det lite obestämdhet om vart vi/tjejjerna/folket skulle så väntan tog lite kål på läget.
Sen var ju inte vädret det bästa heller att gå runt i stan i :p
Men det kan jag leva med, trodde jag skulle orka, men vafan, jag gjorde ett försök iaf. Det ska man alltid göra när man är osäker, friskt vågat, hälften vunnet?

Men däremot så till min glädje så är det fullt ös på svt2, gitarrkvällen fortsätter med sköna videor in i natten.. I like it! Alot!

Just nu, The White Stripes - 7 nation army.. man kanske ska göra nått.. kreativt?

/J

Kom och tänka på en låt som stämmer in bra på läget i skallen för stunden. Så kanske ni får en inblick om hur jag kan driva mellan givmild och snäll till komplett kaos på 1 sekund..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0