Fredag "morgon"

Så, efter att lyckats somna igår mellan 19.ish och 20:30-ish så trodde jag att hela natten va körd, att jag inte skulle somna och att ja.. de skulle bli jobbigt helt enkelt.
Men icke sa nicke, vaknade kvart i 10 på egen hand och vart vaken sen dess. Känns bra.

På agendan nu står fotboll i Solnahallen, efter det en tripp till Kista för en matbit med Polarn.
Sedan bär det av mot Hässelby för lite chill, tvspel, och snack om eventuell ihopflyttning av tre individer, får se hur det går :)

I övrigt mår jag mycket bättre nu än tidigare iår, ser på saker på ett annat sätt och har tagit lärdom av allt som hänt, både i mitt huvud och runtomkring mig.
Skall även ringa till Tranebergs vårdcentral som tycker att det är bra att skicka ut räkningar för uteblivet besök, något som jag inte fått bokning på, bekräftelse eller något alls, snällt av dom att kräva pengar på en tid som jag inte visste att jag hade..suck..

nåväl, packa väskan med kläder, och sen så bär det av mot Solnahallen, have a good day peeps!



ps. försök lyssna på texten. ds

"Now I realise, I´m stronger, better"
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0