nästan 5 timmar

fick jag på mig att sova inatt, men som jag beskrev i tidigare inlägg/post så är det något som hänt, jag vaknade, kom upp och gick till tvättstugan.. och nu sitter jag här och bloggar.. hoppas det fortsätter i den här takten, så kanske jag kan se ljusare på framtiden.

Gårdagen då!
Skulle mött upp C och fått spö i biljard, men de ville sig inte med tider och jobb, trist men jag hoppas verkligen att det kommer fler tillfällen, om inte så tänker jag skapa ett :)

Satt efter lunch och lekte lite tv-spel ( Resistance 2, gryymt lir, och jag kom längre in i storyn än tidigare )

runt 16 ringde linus och sa att han va på väg från nån föreläsning, upp och iväg mot bilen och riktade ratten mot Kallhäll, och dess postterminal. ( lustigt nog platsen där J jobbar, men jag lyckades hålla mig ifrån div tankegångar, skönt som fan)
Ut kom paketet. ett litet stycke 42" lcd tv :)
På vägen hem vart jag bjuden på mat, som tack för hjälpen, och hör och häpna.. jag lyckades för första gången missa att ta med mig en ny insulinspruta! första gången på snart 7 år! tycker jag är bra jobbat faktiskt..

Nåväl, efter installation av TV´n ( och holy crap va nice den va) så vart det tvspelande a la HD upplösning. dock inte full för grabbsen har inte hdmikablage ännu :p ( skäms på er )


Nu då, sitter jag och väntar in att hänga tvättladdning nr 5,6,7 och lite senare nr 8.
Gillar när man får ha hela tvättstugan för sig själv, 4 maskiner.. då går det undan.. kommer nog hänga tvätt i hela lägenheten snart om inte saker och ting blir torrt innan tiden är ute. Men de gör inge, då har jag iaf nytvättat i princip hela garderoben. :)

Efter tvätten blir de lunch, sen så åker jag på ett besök hos Tuula på KS och snackar hur mitt långtidsvärde ser ut, jag hoppas på det bättre, men man vet aldrig.. jag har haft fel förut.. 
Sen!
Jobb såklart, med ett inslag av träning ska jag försöka med, har "rätt" pass för det så nånting blir det iallafall. Hoppas bara att jag har en ren handduk.. ;p

Kram på er och njut av solen.
/J


Suum quique

Låt var och en få vad honom tillkommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0