Tisdag, part 2

Nu då, fått tillbaka en timmes sömn på soffan hos pappa, åkte dit efter jobbet för att snacka av sig lite och hämta cykeln (!)
Äntligen! säger jag bara.. ska meka lite i veckan och se om den lever fortfarande, håller tummarna på det, för om så är fallet så ska jag ut med en cykelklubb till helgen eventuellt. Kul som fan!

Men det stora i livet hände i söndags, då jag vart farbror!!!!
Brorsan i Norge fick sig en liten son! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur kul som helst, så när pengarna räcker så vet jag en som åker till Norge och hälsar på! :D :D :D  weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Nog om det, nu borde jag hämta tillbaka lite sömn och chilla med .. en film kanske?

Skriver mer när jag orkar

Kram!

/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Faaaan va kul!! Grattis grattis, hur känns de att va farbror?? hihi vuxenpoäng till dig min vän! Ses på torsdag! Take care! Kraaaam

2009-03-24 @ 21:57:10
URL: http://fiffiluran.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0