Träningsvärk, och fest ikväll?

Joda, fotbollen tar ut sin rätt idag, värker i ben och muskler som aldrig förr, och snoret rinner.. men!
Det va värt det! Kul som satans, och ser fram emot nästa fredag redan.
Igår var jag upplagd för att hitta på nått, dvs film, allmän socialt umgänge, vilket jag absolut fick, men det räckte liksom inte..
Efter fotbollen, så åkte jag till Kista för att ta en matbit med Simon.
Efter så vart de lite chillin´ hos honom i Hässelby.

Vart mutad att köra till Kungsängen så han kunde hångla lite med Miia, inget fel med det och klockan hade blivit.. 22-23 ish.
Men inte ville jag åka hem inte..
Gjorde ett försök att nå Johanna, men hon låg antagligen och sov.. och just då, så får jag sms från Fredrik som undrar om jag ska komma förbi klubben i solna, och givetvis! lösningen till mitt lilla bekymmer!
Åkte genast dit, för att lyssna och tycka om musiken, de va nämligen första semifinalen i Robbans lilla tävling.
Så det va nice, missade första bandet, vilket va synd, men sånt är livet..
Fick agera domare och tycka till om banden, så jag ska dit nästa fredag också, och tycka till lite mer ;)
( men då utan bil, så jag kan njuta av en öl eller två )

Så de vart en soft kväll hursom, illa om fredrik som hoppade på mig så han stukade foten, men vafan.. hoppa inte in i mig nästa gång! ;p

Snart dags för besök på KS, vill inte veta hur mitt hbA1c ligger, antar att det är för högt.. :(
(hbA1c, är namnet för långtidsvärdet för varje persons blodsocker, diabetiker som man är så gäller det att hålla koll på det.. vilket jag inte gjort så bra.. )

Men!
Dags för lite rensning av lägenheten om man ska ta hit folk ikväll, vill ju visa upp en "normal" lägenhet då :p

Kom förbi vettja, om du/ni har lust!

x
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan va hbA1c

2009-03-07 @ 13:37:08
Postat av: John

bored much?

2009-03-07 @ 13:48:11
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0