Vilodag

oh yeah, imorrn är det jag som är lat.
Givetvis ska jag jobba och köra på, men tänker inte aktivera mig för fem öre, vilodag here I come!

De vart ingen cykel hem idag, men däremot en borttappad lönespec.. kändes fint att upptäcka att dom drar mindre i skatt nu. Eller det verkar så åtminstone, men det tackar jag för, desto mer i "kassan" för min del :)

Träningvärken går sig påmind så fort jag rör på mig, så som sagt, en vilodag ska bli skönt :)
Blir mer fotboll på fredag dock, nu ska det försvinna en del kilon och byggas muskler, så jag kan må gott och inte vara en blek säck potatis på stranden i sommar.. ( eller ja. blek lär jag väll vara i vanlig ordning, men ingen säck )

Vart lite rally i snön också, kul som faaaaaaaan!

Snart är det dags att bli farbror John, det ni.. är sagt till nu på sändag, men llle bubban kan ju ploppa ut närsom, ska bli huuur kul som helst att bli farbror, ser verkligen fram emot det :)
Lär bli bilder och staditg uppdaterande när det väl händer ;)


Puss å kram på er
Nu ska det bli en kopp te med kex, å House, I like it
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0