Jing and Jang?

Hur kommer det sig, att jag har haft en toppen valborg, första maj, och helg och ens nära har ett helvete?
Kan inte mitt humör smitta av sig på distans? Tycker jag iaf.
Livet är hårt, men det är aldrig kul att ha tunga samtal med ens mamma.. Nyttigt, absolut, men inte direkt kul.
Usch

Men iallafall, har haft en bra valborg ( aningen dyr dock ) hade en kul första maj ( Grattis som fan syster, nu kan du bli full på lagligt sätt också ), och en bra 2:a maj också ( picknick, musik, sol, folk, lagom fylla, mer folk, dans, gott sällskap )

Så det har vart en innehållsrik helg, på många sätt, och den avslutades med lite tesällskap, och tänkte nu iväg och hämta min kvarglömda öl i kungsängen ( samtidigt som man hämtar en slapp simon ) och kanske spela av sig lite på deras xbox. :)

Jag både gillar situationen, samtidigt som jag inte gillar den, då nära och kära inte mår nå bra ( morsan, S, J? )
Men, allt ska lösa sig, annars är det ju inge kul...


Måste planera flytt också.. mycket att hålla koll på till sommaren.. och sen så är det ju bara 22 dagar kvar till lön, så hoppet är inte borta ännu!

Oooh, dagens och helgen musiktips:

M.A.N - senaste skivan Peacenemy
Bra skit!


/J

Kommentarer
Postat av: S

Att du ringde idag betydde jättemycket.

2009-05-03 @ 23:13:33
Postat av: isobelll

Tesällskap är alltid mysigt, framförallt när det är med dig! =)



Trist att folk mår dåligt, ta inte på dig för mycket skit.



Men jag måste tyvärr kontra med mycket bättre hårdrock, din var aningen fantasilös. Ärlig o aninging evil.



9YsU&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Ba7Hua9YsU&feature=related



COmeback Kid har tyvärr inte gjort så många bra låtar men den här väger upp för deras andra misslyckanden på avväxlande och skön hårdrock. Lyssna o njut.

2009-05-04 @ 17:01:50
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: John

S- Klart att jag hör av mig när du mår dåligt :)



E- Verkar som om din länk inte vill fungera här på jobbet, kollar igen när jag är hemma igen.



Ska testa att söka själv på Comeback Kid :)



Vet att M.A.N är liiiiite fantasilöst, men efter att ha sett dom live så bryr jag mig inte ;)

2009-05-04 @ 17:20:56
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0