Så.. hur i helv..

Alltså, ut och cykla i nära 80 min, duscha, slår igång datorn.. och lagar mat.

All is well.

30 min efter jag ätit är jag på väg till Spånga för att låna en bil av Statoil.
För att köra till Halmstad.

Varför?

Ville träffa Sandra, se stan way down under och helt enkelt få ett ombyte från lägenheten.

Väl framme runt 23 tiden så vart det te å film. Mysigt och härligt som fan!

Det va kul att få och lyckas genomföra en spontan åkning som denna, något jag borde göra mer ofta i framtiden, och vilket det lär bli.. hur annars kan man utvecklas om man sitter kvar på samma ställe som man "alltid" gör ?

Nåväl, lite bilder från en uttråkad John på vägen hem idag är på sin plats!






Så oerhört engagerande är E4:an.. Boredom to all!

Nåväl, väl hemma så vart jag uppringd av Simon precis när jag klivit ur min bil hemma utanför lägenheten.
Jag har nu 10 min på mig att lasta ur den lilla packningen jag hade med mig, "fräscha" upp mig, och sedan bege mig ner mot t-banan för att åka och bowla.. Jag hann, men shit.. skulle velat ha en liten 30-min break där emellan alltså.
Fullt ös iaf, och bowlingen gick.. njae.. bra är att ta i, men kul var det! ;)



nu, lite skön musik att somna till tror jag..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0