Skön dag

Har jag haft, dock lite arg på mig själv att jag inte gick upp när klockan ringde..
hamnade i säng innan 22, men gick inte upp förren efter 10.. illa..

Haft ett möte på jobbet idag, gick fint.. träffade en praktikant som ska gå med mig imorrn, alltid trevligt med lite sällskap, speciellt när det är en söt tjej vi pratar om här ;)

Sitter nu här hemma, nyduschad för andra gången idag, efter en skön cykeltur runt alvik/bromma/vällingby.,... tjaa.. västerort helt enkelt, I like it!

Ska avsluta dagen med en bio ( Star Trek.. är inget större fan, men kan vara kul ändå! )
och eventuellt lite tvspelande hos mina soon-to-be room-mates :)

Men nu, mer vatten och sen iväg mot Vällingby.

ttfn!
/J

(ttfn = ta-ta for now.. för er som inte visste )

Kommentarer
Postat av: isobelll

Hmm, mindre effektiv istället för sur på dig själv? är inte det bättre? Haha!



Oh, vill också cykla. Tror att det är smygpunka på queen. Suck.



Blä på Star Trek, trams!!

2009-05-19 @ 19:16:11
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: John

Den här gången vart jag faktiskt arg, tro det eller ej.



har queen smygpunka? ojdå, måste nog ordnas!



Och ja, faktiskt.. spenderade två timmar på nånting jag absolut kunde gjort nå vettigt på.. rätt onödig film faktiskt

2009-05-20 @ 02:40:54
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: isobelll

Ojdå, det låter ju inte bra alls.



MM, all hjälp uppskattas. Du et ju hur det är när en sak visseligen inte är så svår att åtgärda men oändligt tråkig så det görs inte iaf.



Ok, jag måste "Vad var det jag sa?"!! LOL

2009-05-20 @ 09:56:47
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0