Tillbaka!

I detta härliga land, som välkomnar mig med att visa sin rätta sida.. regn.. jag åkte ifrån sol, frisk luft och härliga människor för att komma tillbaka till detta regniga, stressade, skittråkiga stad, som heter Stockholm..

Märks det att jag vill härifrån?

Men iaf, resandet har gott fint, och besöket va härligt och behövligt :) ( mest för bror min tror jag.. )
Kul att se mini-bubba, och Camilla också såklart, kändes fint.. dock lite skumt.. betalade inte för något och så vidare.. missade att ha med mig nå litet till knodden också, får styra upp det tills nästa gång helt enkelt.. 
I´m gonna blow their mind med presenter! 

Fick med mig ett par löpskor, nya pants, och en tröjja.. ooh, och en ryggsäck dessutom.. passade bra att åka över när dom rensade garderoben ;)
Och löpskorna ordnade min bror åt mig, ordinarie pris 1100.. jag fick dom för 750 spänn.. ! hejja personalrabatt!

Nåväl, väl hemma nu och en tom kyl.. måste nog iväg till affären och fylla på lite lager med mat.

Kanske jonas vill hänga på?

/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Som sagt, express begravning av solen utlovas imorron. Kom klädd i svart framför Regeringen, är helt säker på att allt ont i landet har att göra med den där vidriga blåa sidan som håller landet i en evig gisslan.

2009-05-18 @ 17:06:56
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0