Jahopp..

så hände det igen.
hur fan kommer det sig att någon kan nagla sig fast och vägra försvinna ur skallen?
Visserligen försvinner det fort, men ändå.. den huggande känslan jag för i bröstet är inte kul för det.
Sist det hände, så slutade det med att jag söp skallen av mig och badade i fontän, kul för stunden och visst, det dämpade smärtan. Synd att det inte finns nå fontän i Hässelby antar jag.. däremot finns ju spriten! ( nej, så illa ska de inte bli )
Men det är intressant hur skallen spelar spratt på en.. fortfarande.. för det har ju inte gått.. 3 år, nejdå.
Sucks to be me, ibland bara :)
Ska inte vara ynklig, men fan va trist det är att må dåligt emellanåt, behövligt, men vafan.. we don´t like!
Däremot! Ska inte bara böla ut mig nu, utan ska även vara glad, för jag rymmer Stockholm till helgen! Soooo sweeet! Linköping here I come!
Är samtidigt lite avis på morsan som åker till Norge och leker med Bubba, bror och Camilla :( det skulle jag också vilja göra jue! mini-bubba springer typ.. nästan iaf. Jag kommer nog inte hålla mig överdrivet länge så det blir säkerligen en tripp i början på nästa år :)
Nu! en andra kopp te och lite mer nörderi! (data-spel, eller tv-spel, that is the question! )
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0