Fredag morgon..

.. fan.

Säger bara det, hur fan lyckas jag missa ett alarm och vakna en kvart efter jag skulle vara på jobbet.? illa, riktigt illa..

Måste nog skaffa mig mer disiplin ( stavning.se? )
Jag har det, i vanliga fall, men imorse sa kroppen ifrån, bevisligen.. skärpning!!

Nåväl, en ledig dag igår, som resulterade i att jag sov från först 19-22ish på torsdagkvällen, för att sen somna igen runt 1.. för att senare vakna, och gå upp... kl halv 2.. alltså 13:30.

Vilket innebär att jag sovit i nästan 15 timmar? Illa..

Nåväl, det är ju ändå fredag, och det är löning. Lite skrämmande är dock att jag inte verkat få några räkningar denna månad, eller så lyckas jag göra mig av med alla pengar och få räkningarna på måndag istället. Vilket vore lagomt kul..

hursomhaver, efter dagens försovning och jobb så blir det hem och äta lunch, sen ner och betala dyra pengar för vinterdäcken som kommit. Hoppas dom kan tänka sig byta gratis, med tanke på priset jag pungar ut med..

I´ll be back, men nu behöver jag mer kaffe om jag ska kunna styra upp det här tills näste man kommer in.. vem nu det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0