It´s monday, again

Försov mig, så ingen frukost kl 8. Fan
Men vart däremot väckt av en dam/tant/tjej från danderyd som försökt få tag på morsan.
Tydligen så har hon flyttat, för hennes kallelse till danderyd vart tillbaka skickad.
Hejja Posten? Om jag inte fått mina räkningar så blir de ju kul att ringa och jaga rätt på brev.. orka!
Så måndagen är här, igen och denna vecka blir lång, ledig på onsdag men fullbokad redan nu, resten av dagarna?
Jo.. jobb. hela veckan och varje kväll. Ska bli jäkligt skumt att jobba helg igen, har inte gjort de på ..  20 veckor?!
Galet.
I´ll be back med mer onödig information, men tills dess bjuder jag på följande:
En struts öga är större än dess hjärna.

och lite skön musik är på sin plats!
Ha en bra måndag!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0