Nya rutiner i vardagen

Så, efter ett besök på KS igår så ska jag sätta igång med ny-gamla rutiner igen.
Vilket innebär.. no more sovmorgon for mig. oavsett dag, tillfälle osv ( visst, enstaka fall kommer inträffa med all säkerhet..) så ska jag upp kl8 för frukost.
Att jag sen kan somna om är en sak, men mina värden i diabetesvärlden är för högt, så ändring är på sin plats.
Jag har ju lyckats med det förut så varför ska jag inte kunna göra det igen?
Första dagen var hursomhelst idag och nu har jag vart uppe sen 8, värdet låg bra och känner mig rätt pigg ändå ( med tanke på att jag la mig runt 2, halv 3)
Nu gäller det bara att hålla i sig och köra på!
Avslutade måndagen med massa mys med söt, I like! mucho! och som du sa, torsdagen är alltför långt borta.. men den som väntar på nå gott väntar.. ja, länge?
Annars då? jo.. möte på jobbet idag om framtida planer, ( i en roll som jag jobbat i 2 månader som.. strange..)
Ögonbottenfotografering på onsdag ( hoppas fanimig att det är lungt på den fronten iaf..)
Och kanske längtar som faaan till fredag, födelsedag, konsert, mat, öl, gott sällskap! och en stor del, löning! :D
Sitter även och funderar på tatuering, om jag ska ge mig en i födelsedagspresent.. har ju några idéer att leka med ;)
Men nu.. lite lunchfix och tvätthängning..
Baiiiiii!
/J
Ooh.. förresten, veckans skiva..
Raised Fist - Veil of Ignorance.. ren kärlek

Kommentarer
Postat av: Mr. Bofa

Kyckling på fredag! :p

2009-09-23 @ 14:24:44
URL: http://metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0