En onsdag, en förkyld onsdag

men dock lite klarhet i saker och ting.

Massor som händer, och massor att göra.. men de senaste tre dagarna.. har jag.. uhm..
försökt sova, sovit och ätit dåligt. Konstant.
Börjar bli lite bättre i kroppen nu dock, känns bra då min att-göra-lista inte direkt blivit mindre.

Men , saker att se fram emot-lista!

1. Umeå snart!! öl, metal, och gott sällskap!

2. efter det, till Norge! Bubba! Bror! och flickvän då såklart :) Fast när jag tänker efter.. så kommer nog bror min först..

3 lite längre fram, Metaltown i sommar igen!

(4 kanske en semester med en go vän? )

och givetvis mer Norge, då cartraveling style :)

Men, för att få böla av sig litegrann, så har vi ju det fina ämnet med kärlek, närvaro och allmän må-braighet som lyser med sin frånvaro.
Jag vet på ett ungefär vad jag "vill" ha, men är okapabel till att lösa det, fast.. nää.. de är fel sak att säga, kärlek är inget man löser, det händer.. bara de att jag vill att de händer nu, igår, nyss..
Time will bring it! ( eller det är det jag försöker intala mig iaf.. )

Däremot så har de vart en bättre inledning på de nya året än förra, det är ju alltid nått ;-)



Kanske lite musik på det, för att bryta min intressanta skrivning så bjuder jag på.. Purcupine Tree ( oväntat, eller hur? )




bara ett fem minuters avsnitt från deras skiva, lyssna och njut säger jag :)


Som avslutning då, har försökt vart duktig med träning, vilket fick sig abrupt uppehåll med tanke på att jag vart förkyld ( yay mig, händer varenda jävla gång.. )
Men dagboken är kvar och den ska fyllas under veckorna framöver :)

Until next time, aloha!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0