Identitet saknas.

Kom jag på idag..
Jag har inget kännetecken, ingen speciellt intresse eller så som jag spenderar tid på.
Förut var det figurmålning, dvs i ett sorts spel ( Warhammer 40k ) kunde sitta timmar och måla, fundera osv.
Detta var visserligen rätt många år sen nu, men det var ändå något som tog min tid, och va riktigt kul :)

Efter det då.. de vart mer spelande, men nu i form av en dator och fps / mmorpg. ( TO och WoW )
återigen, kul.. dock i omgångar, ibland var det riktigt jobbigt då man vart beroende och nästintill planerade sitt liv utifrån vad som skulle hända i spelet.. ( helt sjukt, men jag gjorde så..)

Men sen då.. visst, det har vart full fart när det gäller jobb, utbildning m.m men.. nånstans här tappar jag ett större intresse, jag kan ju fortsätta spela, måla, och så vidare.. men nej. Inte igen då jag vet vart det leder.
Jag har en tanke, eftersom jag och Jonas, har fått för oss att göra den svenska klassikern nästa år ( Vättern runt, Lidingöloppet, och vasaloppet, HELT sjukt, men vafan.. det är ett mål iaf )

Och den tanken fick jag när jag läste igenom Cyklopedin från Cykloteket, att där har jag något att fippla med, något att göra för att koppla bort jobb, liv m.m så jag hoppas på det. Och jag hoppas på att jag kan få ihop ordentligt med kreaktivitet och energi för att hålla på med det.

Så jag har en liten resa att göra, att skaffa mig en lite mer strukturerad identitet.



And now, dags att redigare ihop lite regionaler så de blir en fin repris imorrnbitti :-)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0