Imorrn är jag fri!

Sovit sjukt bra de senaste dagarna, vad det nu än beror på så är jag tacksam.
Imorrn är det dags, dags att bli fri igen, få bestämma över min vardag igen, helt utan att behöva bry mig om vad omgivningen tänker.
Jupp.

Jag ska bli med eget boende! :-)

Så imorrn är det jag och Jonas som tar hand om min återfödelse eller vad man nu kan kalla det.
Hart man bott i lådor de senaste tre åren så är det så OTROLIGT skönt att de löst sig på det sättet det gjort, it´s like awesomepies!

Förutom det...

Så får ni har ett litet ordpsräk från skådespelaren Billy Crystal:

Women need a reason to have sex. Men just need a place.


tragiskt nog är det ju sant..


Må gott!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0