kvällen närmar sig...

och jag är grymt sugen på en pilsner. och så har jag inga :(

men, burtsett från det!

Alla böcker är i bokhyllen, likaså skivorna, och filmerna.. bortsett från några vhser ( jo, ni läste rätt.. vhs )
TV´n flyttad, och ser jäättelliten ut! och stereon på plats i vardagsrummet.
Sitter och funderar på en promenad till ok kanske, eller centrum och handla nå litet gott och hoppas på att tv´n fungerar så jag kan kolla film senare.

tanke nummer två, ska jag plocka fram vhsspelarn, och kassettdäcket, bara för att? Kan ju va rätt kul, tekniknörd som man är..


nåväl, börjar med ok, kom på att jag behöver en mjölk också så jag kan dricka morgonkaffet imorrn :)

Peace
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0