Ansvar

Har jag fått på flera olika sätt den senaste tiden.
Dels på jobbet ( tydligen) när jag blir uppringd av en återförsäljare som blivit informerad om att jag är ansvarig för mikrofoner och annat på jobbet, en sak att ta med i nästa års löneförhandling tror jag minsann :D
fast nää.. det kan jag ju inte, byter chef till året.. fan..
sen har jag tagit och tar mer ansvar för hur jag tänker, och ifrågasätter saker och ting, växer som man och människa. Grymt skön känsla!
Och ja, det är tack vare en viss person som heter Evelina.
Hon har startat tankegångar på ett sätt jag aldrig haft förut, vilket ibland är tungt, men oftast grymt skönt och inspirerande.
Enda nackdelen med mig är att det tar sån jävla tid för tankarna att landa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0