Bakis utan alkohol

DET är en jävligt underlig känsla. Att vara bakis, men inte drickit en droppe alkohol.
Och sen så kan man vara helt "normal" efter att ha druckit massor.. underligt hur saker och ting fungerar här i världen..

Men hursomhaver, nu är det en ny dag, som ska innehålla skrivande, mixande, och läsande.. Har gett mig fan på att bli klar med en uppgift till skolan så jag kan lämna in den imorrn, sen så ska min uppsats bli klar inom en väldigt snar framtid.

Ska också be min lärare om dispans för slutprojektet, kom igår underfund ( med hjälp av Jonas ) på att jag vill använda mina livegig som jag gör i solna till slutprojektet, ska se om jag kan lägga fram det på att bra sätt så jag får göra det som slutprojekt , man får hoppas på det bästa dåråååå..

Nu, Logic!

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0