I survived!

Alltså.. phew!

Första gången jag lyckades komma på Bandit båten, var komiskt nog på väg att skita sig när jag lyckades glömma mina kanyler hemma ( hurra för mig, jag vet )

Men efter en liten joggingtur till Apoteket som ska ha en ENORMT tack för att ni hjälpte mig, och på så sätt gjorde att jag kom med båten. Så en FET kram och en sliskig PUSS ska ni ha för det!

Väl på båten så startade vi med partandet, vilket gick bra, knappt nå mat i magen så de krävdes inte mycket alkohol för att bli på fest humör ;)

Festandet fick ett abrupt stopp då Malin fick ett samtal om sin son, jag ska inte säga mycket om det, men du vet att jag är här om du vill veta någe Malin ;)

Efter det så fortsatte vi, såg DLK ( hur jävla skoj som helst ) Fett med fest, och läggdags.. ja..  nångång på morgonen..

Efter ett gäng festande grannar och aningen sömn under ögonlocken så var det matdags, må illa dags, och dricka kaffe dags.. ( ja jag vet, det låter fånigt, men jag börjar bli gammal, tål inte hur mycket som helst... )

Vi hittade en annan borttappad Malin, så vi slapp oroa oss i onödan :)

De vart en chill tur hem, lite musik ( Union Square, Poets of the Fall ) och nu sitter jag här och skriver detta. Måste säga att de vart en lyckad helg.. Nu ska jag bara ta hand om ångesten inför provet imorrnbitti.. suck.
Ska se om jag laddar upp nå bild, om jag orkar.. :p

Smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Vi vill ha bild! Vi vill ha bild!

2008-11-09 @ 21:32:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0