ojdå

Long time no see, eller hur man nu ska  säga.. de va ett tag sen sist.
Shit happens antar jag,  men oabsett, livet leker! För de mesta iaf :)
Nyss, eller ja till för två timmar sen trodde jag att jag skulle stanna kvar tills 2 nu inatt.. dvs om en å en halv timme, men icke.. precis lagom till man laddat upp med en Monster, räkmacka å chokladkaka från Sleven så blir ma hemskickad... jag menar, vafan! Bestäm er i god tid så man kan planera lite mer n 20 min framåt -.-
Nog gnällt om den saken.
Veckan som gått sen sist då.. jo, ja.. ensamt, framåt och tårta kan ju sammanfatta de hela rätt bra.
Med ensamt menar jag inte helt ensam i sig, utan känslan om ensamhet som krypit sig nära den senaste tiden. trist men sant.. men de kanske finns en ljusning på den punkten.. vi får väl se vad de närmaste dagarna innehåller ;)
Framåt då, joo.. med de tänker jag mest på jobbet faktiskt, och jo, de går framåt. flyter på och änsålänge så r det fortfarande kul att gå dit var dag jag jobbar. Har lite projekt på g, och ska köra på med under helgen. Eller ett av dom ska bli av iaf :)
Tårtan då, som diabetiker borde jag ju inte ta de, men firar man fröken linus födelsedag så gör man :) Grattis gubbe ännu en gång!
nu när klockan närmar sig 1 denna tisdag så önskar jag eder alla en hälig morgondag, för min kommer innehålla mycket, bla nya glasögon som ska beställas!
love
/J :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0