Maoundayy

Så, förkylningen har satt sina spår.. kom upp kl 8 för att flytta på bilen så jag inte får en fet pbot igen.
Käkade frukost, och gick å la mig igen.

Vaknade 12ish, åt mat igen, ringde till jobbet för att kolla om de va nå inspelning idag.. och tackar fan för att de inte var det.. detta innebar att jag fick somna om igen och gå upp kl 15, tredje gången gillt!

Men de va behövlig sömn, för jag känner mig aningen bättre och piggare i kroppen.. vilket är skönt som fasen :)

SItter nu och väntar på näst sista sändningen, och funderar varför jag alltid glömmer ta med mig en bok så jag kan fördriva tiden med något annat än att slötitta på tv hela tiden..

har nästan hela första veckan av ledighet planerat, och den kommer innehålla bra samtal, roliga människor och förhoppningsvis en kul spelning på lördagen.. hoppas på det bästa och jag hoppas att jag klarar av allt med lite förkylning i kroppen.. det är ju den som måste hålla första av allt ;)


Men nu drar det ihop sig för sändning.
Mången kramen
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0