Söndag och en kliande arm!

Vill.. klia.. på ...armen... måste.. hålla..mig.. ifrån...blir.. galen...

Nackdelen med ny tatuering, man blir galen! -.-

men vill man vara "fin" så får man väl lida lite antar jag, dock fruktansvärt frustrerande för stunden..

Hursomhaver, jag trodde kvällen igår skulle sluta med att somna ifrån tv´n på soffan i hässelby, men icke!
Den slutade, eller började, beroende på hur man ser det med en öl i kungsängen, en öl till i bro, och lån utav en säng i bro också, tack Maria! :)

Nu tillbaka i kungsängen så kom jag på vilken musik jag tänkte dela med mig av idag.
Såg dom på metaltown i göteborg för några veckor sen, och de va helt.. ja.. så jävla rock helt enkelt! :)



Until next time!
/J

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha jah visst är de fina? :) Åhåå ser att någon mer än jag har råkat ut för ett klianfall! usch usch >.< :P

2009-07-12 @ 14:34:09
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Läs här om varför jag inte kunde få en blund

Postat av: John

Det är så oerhört frustrerande, känns som 20 myggbett på samma ställe.. blir galen! aaaaargh!

2009-07-12 @ 14:44:55
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0