Tueisdayh!

Så då var ännu en grå och härlig tisdag här, sitter hemma igen efter jobb. Känns lite underligt att vara hemma när vanligt folk brukar komma tillbaka från sina luncher, men de är fördelen med vaktlista, mer fritid.. och visserligen ibland mindre, men de gör mig desamma. Är allergisk som kontorstider.

nu när jag äntligen hittat alla sladdar som behövs för kameran/mobilen så tänkte jag bjuda på lite bilder och dess historier.

Håll till godo!

Kan börja med en lite kul och underhållande möte på väg till jobbet en eftermiddag:




en mindre kul kombination när jag skulle jobba morgon förra veckan var följande.. om man är diabetiker och ska upp tidigt, eller ja, upp tidigt alls för den delen så är denna kombo inte alls skoj:



ja, 02:15 med andra ord, ungefär 2½ timme innan jag skulle upp från början, och dessutom inte kunnat somna förren strax efter tolv. Så jag har vid detta tillfälla blundat i ca 2 timmar..

Vaknade av mig själv och undrade vafan anledningen var.. då de slog mig, lågt blodsocker kanske?




Mycket riktigt.. suck, bäddade inte för en direkt strålande dag.. ( för er som inte vet, så "bör" jag ligga runt en 6.0 - 7.0 konstant, då är detta inte direkt.. förebyggande.

För att avsluta ett litet bildspel så bjuder jag på en liten gubbe från Linköping:




Vackert, eller hur? ;)

Nu ska jag starta en vattenkokare, ringa Vårdcentralen och avboka tid för min vaxpropp som "lossnat" eller vad man nu ska säga, och dessutom lägga upp budget för nästa månad, hejja mig!

läjtors!
/J

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tyckte om gubben där på sista bilden -asg-

Usch då såg inte allt för ok ut där me blodsockret, hoppas de gick bra iaf..



Ha de gött !

:)

2009-11-26 @ 18:41:40
URL: http://metrobloggen.se/sazzzy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0