Ordbilnd

Så, morgondagen vart aningen försenad, med.. ett par dagar till, men vafan, den so mväntar på nå gott får vänta tills maten ruttnat och flugorna surrar, så därför kommer mitt inlägg nu istället för då.

snart ska jag klippa mig, raka av skägget och fortsätta fundera på hur jag ska bygga på senaste tatueringen.. mycket att stå i kan man säga ;)

Jobbet då, går på bra.. mycket som händer, mycket som ska hända och mycket som kanske händer, som de är för de mesta..
"vi gör om!"   "nyplanering!" osv..

Själv vill jag nog mest att dom inte ska göra samma misstag som dom gjort tidigare, även om de i längden kan innebära att mitt jobb idag, inte alls kommer likna det jag gör i framtiden, men vafan, utveckling och förändring är ändå rätt kul!

----

Träningsmässigt, har jag sakta men säkert kommit igång, var ute nu i veckan och testade cykeln, som höll!
Löpskorna åker på imorrn, och jag hoppas på att vädret blir sol, till att jämföra med cykelnturen.. som innehöll, snö/regn/blåst..

--

Var på Dustinhome-mässan idag också.. och de enda jag kan säga är.. jadu, inte mycket alls. liten mässa, inte direkt nå kul saker ( utom 3D-tv och 3D spelen ^.^ ) och jag saknade Apple´s monter.. men vafan, en tripp och träffa vänner är ju aldrig fel :)

-

Nu då, sitter jag och väntar på att sista sändningen ska komma så jag kan åka hem och .. städa.. whoopty!
och för att tillägga.. maj månad.. kommer bli en snål månad.. blir så när man glömmer fylla i tidslistan så man inte för nå OB-tillägg osv..

smek å kel sålänge!
/el J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0