Rubriken saknas, error

Så.

Länge sen sist. eller?

Någon som saknat mitt eviga nonsensskrivande på nätet?

Nää, trodde inte de heller..

Därför, så kan jag meddela följande:

-Umeå va hur bra som helst. Faktum är att den veckan, var den bästa veckan på.. någonsin? ( faktiskt, den är en av de bästa någonsin..)

-Bilen.. denna skönhet. behöver jag säga mer?

-Flyttar snart, inom en vecka faktiskt. och bara det.. SAAAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!

De får räcka där, finns en massa småsaker som hör ihop med allt, men de orkar jag.. eller snarare vägrar jag gå in på..ego ( nästan emo) som jag är för stunden



nu, tillfälligt avbrott med hjälp av förra veckans hjältar:




just för nu, så tänker jag inte skriva mer




ps. BLÅBÄR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blåbär?

Grattis till flytten =) Hoppas allt är bra med dig.

2010-03-14 @ 04:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0