Hoppla

Här sitter man nu, på balkongen, förkyld som ett as, och utan insulinpump.
Inte riktigt vad jag hade tänkt mig kan man ju påstå.. fasen..


däremot, nyfriserad, fattig ( no shit sherlock) och mår ändå rätt bra under omständigheterna..

helgen då, eftersom min startade på torsdagen så vart de en lång.. riktigt lång helg.
Spelning och fest på torsdagen, bakis som ett as på fredan, sen uppesitterkväll på det, och sen mer alkohol på lördan..
kostar att ligga på topp ;)

Stort grattis till lillesyster förresten, sista året som tonåring :D ( till skillnad från mig som är inne på .. 6:e året som arton? )

och nu rann idéerna om vad jag ska skriva ut.. jag gissar på att jag hostat och nyst bort ett gäng hjärnceller. men vafan, shit happens!

mer te på de?
jatack!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0