Sjukt nice dag igår!

Så, igår alltså.
Jobb tidigt, gick fridens, redigeringen gick bra allt flöt på..prata framtid med en del, prata skit med en del andra och hade de nice.
Hemgång i solen vid 14 snåret, inte helt fel det heller ;)

Väl hemma, stod jag inför valet.. chilla i solen, dvs somna på soffan.. eller ge mig ut i solen på cykeln.
Skojja de va nice med en tur runt omkring i området! Solen sken, varmt som fasen och kortbraxxorna på!
Resulterade i dryga milen, och en tid på 40 min! Om det är bra eller inte skiter jag fullständigt i, för de va skönt!
Väl hemma för andra gången så hanns det med en stund i solen på balkongen, en välbehövlig dusch och sen iväg mot stan.. oj höll nästan på att glömma, lagade mat som en gud också, bara en sidnotering ;)

Väl inne i stan då, stod, igen(!) i solen en stund innan Cecilia kom. Pratade, promenarade och satte oss i tanto en stund innan the evil clouds kom! men de va inte förren 20 som de dök upp, så jag antar att man får va nöjd med det
Sen vart de lite mer promenad, lite biljard, mer prat och en allmänt härlig kväll, den startade bra och avslutades bra.
Behöver jag säga att jag är glad? :)

Idag då har jag sovit ut, vilket va behövligt det med, vaknar med aningens träningsvärk efter cykelturen och promenerandet, men fortfarande glad :)
Jobbar kväll idag och ska fortsätta min lilla utredning och vartiffrån saker och ting ( dvs jinglar) görs osv.. återkommer om de, kanske sen...
Men nu!
Aloha!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0