Alltså!

Gårdagen var.. underlig. Jag började med att sova till 13:59.. ungefär, fick rusa upp för att hinna på tvätttiden. sen så väntade jag med mat tills klockan var 17.. och det va det enda jag åt.
Tittade på Scrubs avsnitt från senaste dvd-boxen.. och sen gick jag och la mig igen.
Fattar inte hur jag kunde vara så borta från allt jag tänkt göra...

Idag har det varit seminarium på jobbet, vilket iofs är helt ok.. men jag känner mig fortfarande.. värdelös på något sätt.

Jag gör ju inget speciellt! eller? Det kanske är skol och flyttnerver som börjar växa nu när det börjar närma sig allvaret.

Måste släpa mig iväg och ordna lite mat, antar jag..

Tjock är jag också
tjohopp bollknopp

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0