Seriöst..

.jag har återfunnit en gammal fiende.. nämligen acne.. förut kunde jag leva med att få det till och från.. men inte när man får 3 av världens största finnar på samma vecka! ( ja, jag känner mig som en fjortis nu)

I övrigt så går livet bra för tillfället, dags för flytt igen, och iochmed det så blir jag ju av med ett gäng med bekymmer ( kostnadsbekymmer med andra ord) tele/ tv osv.. men! min frihet! den försvinner!.. men men, ni vet vad man säger.. det kostar att ligga på topp, och om jag inte gör det efter nästa år så ska jag slå Puckot, hårt. mer än vad han förtjänar igentligen, bara för att..

bläh, ett sista ryck på jobb, sen hemåt

Fridens!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0