En trevlig dag

har jag haft änsålänge, precis avslutat en fika med morsan, moster + pojkvän och lilla mormor, trevlig liten stund.
Och igår lyckades jag ( med hjälp av mor) att rensa och städa hela lägenheten, nästan skinande rent överallt nu.
Är fortfarande överraskad av resultatet...

Lite "updates" då:

Fick klart från csn så jag är ett steg närmre att bli student
Väntar bara på banken så jag kan betala skolan. scary....
Som jag eventuellt skrivit tidigare, så börjar jag se ljusare på saker och ting, och det gör jag fortfarande.
The botten was nådd, men vinden har vänt så att säga..

uhm, jaa.. det  va väl vad jag hade att säga nu.
Have a nice sunday!

/J

Kommentarer
Postat av: Prime Skitz

De rör sig frammåt! Vinden har vändt och så vidare..
Viste du förresten att jag har en blåsa på undersidan av foten som är stor som en femma?
Gud hatar mig

2007-09-23 @ 23:02:53
URL: http://primeskitz.blogg.se
Postat av: John

aww.. lille gubben då, akta blåsan och ta hand om din gud så han är snällare mot dig

2007-09-24 @ 14:04:10
URL: http://smithies.blogg.se
Postat av: Pyret

Väntar fortfarande på fortsättnignen p Prime's blogg. Och fan Alla vill till himmelen men ingen vll juh dö...

2007-09-24 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0