Gaaah!

Fasen va vuxen man är nu då.. på två dagar har jag avklarat möte med skolan, vart på banken och ordnat lån, och beställde nyss e-legitimation för att ansöka hos csn.. läskiga saker händer..
Och imorrn blir det till att prata med jobbet om tjänstledigt.. samtidigt som jag måste jaga extrajobb så jag har nått att leva på det närmaste året. Kaos, but I like it!


Gör jag verkligen rätt här.. jag menar, att "ge upp" en stadig inkomst för att läsa en 2-3 års utbildning på bara 12 månader, och jag som inte direkt va duktig när jag satt i skolbänken senast, vilket var ungefär 8-9 år sen typ.. fan va det känns läskigt.

Och grattis till Jonas aka. Pyret ( han vet inte det men det är hans nya smeknamn ) till lägenheten! Sweetness!

En kaffe och sen blir det till att göra beräkningar och dubbelkolla utgifter, no rest for the wicked!

/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Dessa vuxenpoäng har du säkert redan lyckats bli av med men jag vill eändå bidra med en enkel checklista för att få ned antalet poäng på snabbast tänkbara sätt:



1. Supa&Sex

Kan tyckas lite tråkigt och fantasilöst men tyvärr är det extremt effektivt att "knulla runt" för att bli av med vuxenpoäng. Spriten ingår för att man alltid ska kunna säga "men jag var full (kan inte stå till ansvars för...)" Säger rykterna iaf...



2. Hjula i offentlig park

Mycket barnsligt och framförallt mycket roligt. Bäst om du lyckas klämma in lite såpbubblor i leken också. Ge dem inte till något barn bara utan lek trumpen unge om de vill ha dem för sig själv!!



3. Blåsa tuggummi bubblor som är ALLDELES för stora



4. Inte kunna sitta still när det är tråkigt



5. Bli ivrig och exhalterad i överlag, framförallt då du ser stuttsbollar.

2009-05-04 @ 22:45:23
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0