Hallå eller!

Och goder afton på oss alla!
Efter en riktigt skoj dag med seminarium om utveckling och karriär så skriver jag dessa små rader bara för att säga hej, livet går bättre, och jag börjar se ljusare på saker och ting, känns helt underbart!

Fick faktiskt två helt underbara uttryck idag, kan börja med det första.. En arbetskamrat och jag satt och intervjuade varann som en liten uppgift under seminariet och då fick han frågan; Vad vill du göra mer av i framtiden?
Och hans klockrena svar va: Sitta under kork-eken. rätt och slätt.
Är inte det helt wunderbaar att höra från en man som jobbat i nästan hela sitt liv? Han vill bara ta det lungt och fundera på livet i största allmänhet; Sitta under kork-eken.
Just den lilla mening fastnade jag för av nån anledning.

Den andra var: Det är invecklat att utvecklas. Smaka på den ni!

Njaehopp, sova ligger härnäst på listan, tade bra !

/J

Kommentarer
Postat av: Danijel

Det är invecklat att utvecklas...
hmm...
*klia sig på huvudet och äter lite godis*

2007-09-19 @ 19:09:51
URL: http://primeskitz.blogg.se
Postat av: isobelll

Jag vill också sitta under e korkek!! Fast jag är nog alldeles för otålig för att sitta kvar i mer än tio min. Fan.

2009-05-04 @ 23:05:48
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0