Dag 1, fast ändå inte..

Har avklarat en vecka, eller åtta dagar som "nykter" diabetiker.. känns fruktansvärt bra :-)
däremot så kommer jag antagligen inte lägga av med kaffe.. nått av det goda måste jag behålla, och kaffe är ju inte lika destruktivt som allt förbannat godis jag tryckt i mig sen jag fick diabetes..

Är f.n på jobbet.. huva.. va overkligt det känns att skriva.. jag är på jobbet. Jag är på jobbet! Jag har fanimig JOBB!!
mwhaa..hahaha..hahhaHWHAHHAHAHAHAA!

Så, nu har jag fått skratta av mig lite, det ska jag fira med.. en kaffe kanske.. med tanke på att jag är på JOBBET! fram tills 23:30 ikväll, skön första dag, inte sant?

Så, pöss på eder alla, och må så jäkla bra ni kan, för just nu så njuter jag av situationen..

Må bäst!

/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Du verkar inte ha så mycket å göra på jobbet om du kan sitta å blogga :p

2008-12-01 @ 21:12:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: John

Jag skrev det där 27 sek innan sändning, så fu! :)

2008-12-01 @ 23:45:53
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0