En annan dag efter...

Ursch. mår inte så jäkla bra för stunden.. huvudvärken dunkar på, minnet från gårdagen ändå riktigt bra :-)

Packade lite saker till lägenheten, åkte sen till Simon, där Linus, jonas, Emily å J.C satt å lekte xbox.
Trodde det skulle kännas mer underligt än va de var, att träffa Emily å J.C, men det var inga problem alls, vilket jag tar som ett tecken att jag verkligen gått vidare ( det visste jag sen tidigare, men det är skönt med en bekräftelse )

Körde till Miia och Sanna för att festa vidare, sorry tjejjer att jag drack upp ert vin!
Satt och snacka, drack, snacka, och drack "lite" mer, men de va riktigt kul hursomhelst!

Sen efter några timmar så slängde Sanna ut oss, hon ville på krogen och då ville tydligen alla det ;-)
Men utgång vart det, och partyt fortsatte fram till 3.ish

Förresten, hur fan kan ett litet ställe som Terassen ta 150 fecking spänn för att komma in? skäms på er!

Men efter en underhållande och utmattande natt så sitter jag här och funderar starkt på en tupplur...

Kramar på er
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Kaffe, pizza och dålig film, allt man behöverdagen efter... nej fan nu måste jag springa på muggen.. igen :|

2008-12-26 @ 18:12:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0